Obchodní podmínky
1. Typ služeb nebo produktů:
- Nabízím terapeutické služby, které mohou být poskytovány osobně nebo online, v závislosti na preferencích klienta.
2. Rezervační proces:
- Rezervace terapeutických sezení může probíhat pomocí online rezervačního systému na našich webových stránkách nebo telefonicky po předchozí domluvě.
3. Podmínky storna:
- Pokud klient potřebuje zrušit terapeutické sezení, je třeba to učinit nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem.
- V případě zrušení méně než 24 hodin předem bude účtován storno poplatek ve výši 100% z ceny terapeutického sezení.
4. Platnost dárkových voucherů:
- Platnost dárkových voucherů je 6 měsíců ode dne jejich vystavení. Po uplynutí této doby již není možné voucher využít.
5. Změny v programu a službách:
- Změny v programu a poskytovaných službách mohou být prováděny telefonicky. Klienti budou včas informováni o případných změnách.
6. Odmítnutí služby:
- Nebudu moci poskytnout službu klientovi, pokud by jeho nadměrná nečistota mohla ohrozit čistotu terapeutické místnosti. Takto chráníme bezpečí a hygienu prostředí, ve kterém probíhají terapeutická sezení.
- Odmítnu také poskytnout službu klientovi, který by se dostavil pod vlivem alkoholu, drog nebo jiných návykových látek, nebo by projevoval chování, které by mohlo narušit klidný průběh terapeutického procesu.
Tyto obchodní podmínky mají za cíl zajistit jasné a transparentní informace pro klienty ohledně rezervací, storna, platnosti dárkových voucherů, změn v programu a službách a podmínek odmítnutí služby. Věříme, že tímto způsobem poskytuji klientům bezpečné a respektující prostředí pro terapeutická sezení.
GDPR – Ochrana osobních údajů
1. Účely zpracování osobních údajů:
- Osobní údaje klientů, jako je celé jméno, telefonní číslo, e-mail a případné poznamky od klientů, jsou zpracovávány výhradně pro účely rezervací terapeutických sezení a jako podklad pro samotné terapie.
2. Typy osobních údajů:
- Zpracovávám následující typy osobních údajů: celé jméno klienta, telefonní číslo, e-mail a případné poznamky, které mi klient poskytne při rezervaci terapeutických sezení.
3. Zabezpečení a uchování dat:
- Zajišťuji odpovídající bezpečnostní opatření pro ochranu osobních údajů klientů, abych předešel neoprávněnému přístupu nebo zneužití. Konkrétní opatření zabezpečení jsou přiměřená k citlivosti údajů.
4. Práva subjektů údajů:
- Klienti mají právo žádat o přístup k svým osobním údajům, opravu nesprávných údajů, výmaz údajů, omezení zpracování a přenositelnost údajů. Mohou také kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním údajů.
5. Poskytování údajů třetím stranám:
- Osobní údaje klientů nejsou poskytovány třetím stranám s výjimkou situací, kdy je to nezbytné pro provoz našeho online rezervačního systému, webových stránek a doručení potřebných informací klientům prostřednictvím e-mailu.
6. Zpracování osobních údajů v souladu s právními předpisy:
- Zpracování osobních údajů je v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Klienti mají právo podat stížnost u dozorového orgánu pro ochranu osobních údajů, pokud mají pochybnosti o zacházení s jejich údaji.
Tato GDPR politika má za cíl poskytnout klientům jasné informace o zpracování jejich osobních údajů a zdůraznit moje závazky k ochraně a spravedlivému používání těchto údajů v souladu s platnými zákony.